Un exfoliant minunat

Fiindca sunt in mare mare graba o sa fiu scurta si la obiect. Asadar, reteta pentru un exfoliant de corp minunat, pe baza de sare de mare.

Aveti nevoie de: 

*fulgi de sapun natural  
*apa  
*sare de mare  
*un unt sau ulei vegetal  
*mac  
*uleiul esential preferat

Cantitatea de fulgi de sapun (sa zicem ca aveti 100 g) o puneti la topit pe baie de abur impreuna cu o cantitate egala sau un pic mai mare de apa (100-150 g apa) pana ce amestecul devine omogen, practic un sapun lichid. Asteptati sa se raceasca, si daca are o consistenta potrivita (semi-lichida/vascoasa; daca nu, mai adaugati niste apa fierbinte pentru a subtia sau niste fulgi de sapun pentru a ingrosa), adaugati sare de mare pana la saturatie (eu am adaugat cam 300 si ceva de grame, din aproximatiile mele). Mai aruncati in amestec si 2-3 linguri de mac, 2-3 linguri de ulei sau unt vegetal (masline, samburi de struguri, avocado, caise etc), cateva picaturi din uleiul esential preferat, amestecati bine si folositi cu sarg o data la 2-3 zile.

V-am pupat!

3 comentarii:

  1. Reteta char pare minunata si nu foarte complicat de facut. Cand ai timp, poti sa-mi spui te rog si cum se pastreaza, de preferinta in ce recipient , cat timp, neaparat la rece, etc- mereu m-am intrebat lucrurile astea despre astfel de produse cosmetice facute acasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adriana:
    Intr-adevar, nu este greu de facut:) Poti pastra exfoliantul in orice recipient ,fie el de plastic sau sticla (eu am o cutie mare de plastic, de la un unt de corp mai vechi), intr-un loc uscat si ferit de razele soarelui (nu neaparat la frigider)...

    RăspundețiȘtergere
  3. mersi de raspuns, cred ca am sa-l incerc chiar maine :)

    RăspundețiȘtergere