Cuvinte...

Sunt obosita, nemancata, nedormita, cu miros de laborator de chimie in haine, cu muuulta treaba maine si cu nazuinta de a ajunge cat mai repede acasa in vacanta, pentru putina relaxare. Insa cand citesc randuri precum cele de mai jos, venite din partea unor oameni minunati si deosebiti, imi trece tot. Va multumesc pentru ca ma inspirati tot timpul si imi dati taria sa merg mai departe.

"Te-am descoperit cam acum o luna si-mi plac mult produsele tale (desi am comandat doar 3, sunt foarte multumita de ele), ma emotioneaza dedicarea si sufletul pe care le pui in crearea unei bucati de viata autentica intr-o lume cenusie, plina de gunoaie si uratenii, mai ales ca esti tanara si majoritatea tinerilor nu prea au o directie clara in viata sau nu sunt preocupati de lucrurile naturale, simple, consistente, care aduc cu adevarat satisfactie si acea multumire sufleteasca ca faci ceva util si esti util, si oamenii depind de tine intr-un fel sau altul. Ma uitam cu un zambet in coltul gurii la pozele puse pe blogul tau, poze cu peisajele frumoase de acolo de unde stai tu si m-a apucat un dor de duca dintre betoanele Bucurestiului undeva acolo unde e doar verdeata si soare cald, iar viata are un alt ritm, o alta putere.....Felicitari pentru tot."


5 comentarii:

  1. Foarte frumos! Imi inchipui ce satisfactie iti dau astfel de mesaje :) Adevarul e ca, dincolo de produse, e viziunea ta cea care inspira oamenii : ideea de simplitate, de apropiere de natura...
    Pt. asta te apreciez si eu foarte mult, consider ca multi au de invatat de la tine.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumooooos!!!!! cuvine de incurajare superbe, lumea stie sa aprecieze deci, ...merita oboseala nu? esti abia pe inceput de drum si eu iti doresc sa ajungi sa ai mica ta companie cu multe feluri homemade beauty naturale! mult succes in toate, si cind esti in vacanta relaxeazate culegind flori si plante he he =) numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. ps. tiam facut like la FB imi place pagina ta cu bunatati....

    RăspundețiȘtergere
  4. @YellowJade: Sa stii ca este nemaiomenit sa gasesti mesaje de genul asta in casuta de email:) Iti multumesc mult pt apreciere. Hugs!

    @Cristina:
    Sa stii ca merita absolut toata oboseala. Si chiar daca sunt la inceput de drum, daca alaturi imi vor sta oameni ca voi, nu am nici o rezerva sau teama fata de drumul asta. Multumesc mult pentru urare...sa dea Dumnezeu sa fie asa:) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Este meritul tau in tot ceea ce faci ..si se vede cat suflet pui....rezultatul e de nedescris in cuvinte....sa ai un Paste Fericit,si multa "inspiratie" si putere de munca...pt ca sunt convinsa de faptul ca idei sunt muuuuuulte:)

    RăspundețiȘtergere