Salutari din Sibiu!

Mda, e 1 jumate, mi-e somn, sunt in patul din camera cu nr 1 a pensiunii J. de pe strada x si totusi nu pot sa ma culc fara sa imi updatez cititorii fideli cu privire la evenimentele ultimei saptamani in care nu am avut timp deloc sa postez detalii nici despre targul "La vie en rose" de weekendul trecut nici despre "Art Boutique" Sibiu la care sunt acum. A fost/este super la ambele insa cu mai multe detalii o sa revin alaturi de muuulte poze...

Pana atunci, salutari din Sibiu, unul dintre orasele mele preferate...asta a fost primul motiv la care m-am gandit cand am acceptat invitatia la targ, sincera sa fiu:D
Uitati si o poza de pe o straduta boema din Sibiu, facuta de Mr.-ul meu pasionat de fotografie:) masina aia nu prea are ce cauta acolo dar sa zicem ca facem/faceti abstractie...
Si, da, recunosc, am o "chestie" cu obloanele...daca as putea as admira/poza/cerceta fiecare oblon pe langa care trec.


Un comentariu:

  1. Ma bucur tare mult ca ai venit mai aproape (in Ardeal) fie si pt cateva zile :) Eu locuiesc in Cluj, dar am rugat o prietena care locuieste in Sibiu sa treaca "musai" pe la standul lui "Jovis", asa ca, astept cu nerabdare sa imi primesc produsele.
    Multa bafta si sa ne incanti in continuare cu produsele tale !
    Miki

    RăspundețiȘtergere