Sapunuri adolescente

Azi vreau sa va arat cateva poze cu sapunuri "adolescente", cum imi place mie sa le numesc, adica sapunuri facute la rece in care procesul de saponificare inca nu s-a incheiat, fiind asadar lasate o perioada de 4 saptamani pentru maturare.

Sapun anticelulitic exfoliant, best seller-ul absolut!
Pe fundal se vad petale de trandafir lasate la uscat pentru ceea ce va fi un sapun cu trandafiri, editie limitata.



Imbietorul "Scortisoara & Portocala",
care de pe acum domina camera cu mirosul lui

Ceea ce vedeti aici este varianta imbunatatita a Sapunului purificator cu argila.
Imbunatatirea vine din faptul ca l-am facut pe baza de lapte de capra 100% natural si ecologic, de la o ferma de capre din apropiere, asta in loc de apa pe care o foloseam de obicei. In plus am adaugat si carbune medicinal pentru intensificarea efectului de drenare a toxinelor si impuritatilor din piele...carbunele medicinal este chiar mai bun decat argila in acest sens. Abia astept sa il incerc!

Cunoscutul si multifunctionalul "Bunatati din stup"

Vecin cu "Bunatati din stup" este sapunul cu cereale, "Exfoliere delicata". Pot sa zic, deci, ca au copilarit impreuna:))

Poate ati tras deja concluzia ca eu consider aceste sapunase niste copii pe care ii dau in adoptie:P Iar camera in care tin sapunurile la maturat, mmm, este camera mea preferata...miroase ataaat de frumos!!!

6 comentarii:

  1. Buna Ioana,

    Ce imi incanta ochiul sapunurile tale, zici ca-s prajituri, mai ales "Bunatati din stup" care seamama cu ciocolata de casa :)
    De-abia astept sa mai vii cu noutati si sa le incerc.

    Week-end placut,
    milanike

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai cat de frumos arata. Zici ca este o ...cofetarie de sapunuri :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand apar bunatatile astea pe Breslo? :)

    milanike

    RăspundețiȘtergere
  4. @Milanike:
    Pai nu stiu deaca o sa apuce sa ajunga pe Breslo avand in vedere targurile care urmeaza:P Dar sunt gata in vreo 3 saptamani.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu abia aştept să vii în Bucureşti să le văd pe viu şi să-mi aleg câteva.

    RăspundețiȘtergere
  6. Este totul ,minunat natura sanatate si tot ceia ce ai prezentat parca sunt desprinse dintr-o carte de povesti . Succes deplin in tot ceia ce faci si multa vinzare .

    RăspundețiȘtergere