Daca as avea determinarea sa scap de celulita...

...as face sport cel putin jumatate de ora in fiecare zi (acum timpul nu cred ca se ridica nici la 10 minute...shame on me!)

...as manca foarte foarte sanatos..oricum am un regim de alimentatie destul de sanatos (zic eu) insa se poate si mai bine ca de exemplu fara inghetata prea multa, fara gustari in miez de noapte mai ales ca ele sunt de obicei migdale sau smochine uscate (fructele au libera trecere:D)...aaa, si fara prea multe produse de panificatie/patiserie pe care le ador!


...as folosi cu regularitate sapunasul meu anticelulitic la care am renuntat pe timp de vara de teama sa nu mi se ia bronzul prea repede:))


...mi-as face in fiecare zi dupa dus un energic masaj anticelulitic serios (da, ala care doare!) cu un ulei de masaj anticelulitic pe care l-as prepara din urmatoarele ingrediente:
 
-un ulei vegetal (masline, samburi de struguri, combinatii, ce vreti voi etc)  
-frunze de iedera  
-uleiuri esentiale de ienupar, lamaie, rozmarin, salvie... -
principiul e simplu: frunzele de iedera se pun la macerat in ulei timp de 2-3 saptamani intr-un loc cald si luminos agitandu-se periodic, dupa care se innoboleaza cu uleiurile esentiale mentionate.
    ...o data pe saptamana mi-as face o masca pe baza de alge (eu am din acelea uscate, comandate dintr-un magazin online) si argila. 

    alge+argila+apa+blender = pasta care se aplica pe zonele afectate de celulita
      Dar deocamdata nu am determinarea necesara pentru a face aceste lucruri:)) insa faptul ca am scris ceasta postare este un semn ca subconstientul meu vrea sa ma puna la treaba...acum ca am vizualizat tot ce as avea de facut nu mai pare atat de greu:D

      Sa aveti spor!

      3 comentarii:

      1. Parca ar fi fost scris de mine :)))...
        Trist dar adevarat...suntem lipsite de ambitie sau poate ca prioritatile noastre difera in functie de moment, de stare de spirit, mentalitate...si nu in ultimul rand: comoditate :D

        RăspundețiȘtergere
      2. salut Ioana, din blog in blog am dat de-al tau si am zambit soriceste cand am vazut articolul...eu zic sa pui mana pe determinarea aia si sa nu-i mai dai drumul...n-ai vrea sa auzi de la altcineva "Vaaaai ai celulitaaaa". Nu e placut.Sau poate ca de asta ai nevoie, ca stimulent...glumesc :P
        Asa ca la mai multa ambitie!
        Irina

        RăspundețiȘtergere
      3. @Irina:
        Hey, tu ma sperii!:P ...dar ai dreptate! Merci de imbold si nu uita sa-ti urmezi propriul sfat! Am fugit...ma duc sa imi fac un masaj anticelulitic:))
        Pupici si te mai astept!

        RăspundețiȘtergere