Spor la shopping!:P

          Am o veste buna pentru doritorii de sampon solid Herbal Hair Care si sapun Sofia Baby Soap. Desi initial credeam ca s-au terminat ambele, am descoperit zilele astea intr-o cutie ratacita, cate 10 bucati din fiecare, care au innoit stocul in shop:)

De asemenea, alte cateva sapunuri care nu mai erau in stoc zilele astea (da, recunosc, am avut magazinul cam gol:D), au umplut din nou rafturile...inclusiv deodorantul de care m-au intrebat atatea si atatea persoane.
Mai tin sa va semnalez si o imbunatatatire a massage bar-ului care are in plus un ingredient deosebit, untul de shea, ceea ce il face sa fie mai moale si mai cremos, adaugand si un plus de ingrijire pielii.

O zi frumoasa va doresc!

3 comentarii:

  1. Primit azi coletul si sfasiat ambalajul rapid :)) Iti multumesc din suflet pt cadouri, esti foarte scumpa! AM testat deja untul de shea, untul de corp cu menta si cioco si balsamul de buz. Verdict? Superbe! Sapunul este pentru o fetita scumpa care poarta acelasi nume ^_^ Mi se pare f hidratant, sunt curioasa cum se comporta, ca sa il iau si eu gogosicii mele cand va veni vremea. Vroiam sa te intreb: pot folosi pe corp untul de cioco? Are ulei de menta, nu stiu daca influenteaza sarcina sau nu. Saptamana asta le pozez, le testez si as vrea duminica sa apara pe blog, daca esti de acord ^_^ Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Crema de fata cand o pui pe breslo, o astept de o saptamana :( ?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ina:
    Ma bucur ca ti-au placut. Sofia Baby Soap a fost inspirat chiar de o fetita cu numele de Sofia, tot o gogosica mica de cateva luni si, intr-adevar, este foarte hidratant. In privinta untului de corp, in general uleiurile esentiale nu sunt recomandate gravidelor asa ca, din precautie, nu iti recomand sa il folosesti. As fi onorata sa ma regasesc in postarea ta de duminica:)
    Cu drag,
    Ioana

    @Ioana: Weekendul asta este un weekend de "productie" asa ca va fi gata si crema. Imi pare rau ca nu am pus-o pe Breslo pana acum insa am avut rezervari peste rezervari pentru aceasta crema si nu a mai ramas deloc. Acum insa voi face destula pt toata lumea:)

    RăspundețiȘtergere