Joi, joi, joi...

Joi e ziua mea norocoasa.
Joi inseamna Jovis. Cum asa? 
Pentru ca eu sunt pasionata de astrologie, sunt un veritabil Sagetator, planeta mea guvernanta este Jupiter iar Jovis inseamna ziua lui Jupiter...care este joi:) 
Deci joi este o zi plina de semnificatie pentru mine.

Si tot joi, joia asta, vom lansa, "dupa lupte seculare care au durat o mie de ani", 
site-ul www.jovis-homemade-beauty.ro, magazinul online propriu unde veti gasi toate bunatatile cu care v-ati obisnuit, intr-o prezentare noua insa. Am emotii legat de acest aspect...sper sa va placa si sa veniti des in vizita:)

Ca sa sarbatorim cum trebuie, lansam site-ul cu o promotie:

Toate comenzile plasate pe site-ul nostru joi, 14 aprilie, vor beneficia de o generoasa reducere de 20%!

Suna bine?  Aveti rabdare pana joi:)

Comenzile vor putea fi plasate in continuare si prin intermediul Breslo, insa vor beneficia de reducerea mai sus mentionata doar cele trimise pe noul site. 


Stiti ce ma enerveaza pe mine la majoritatea magazinelor online? Obligativitatea contului de utilizator facut pe site pentru a putea comanda. E pur si simplu enervant sa-ti faci atatea conturi! Ei bine, din acest motiv, la noi nu va trebui neaparat sa iti faci cont pentru a putea comanda si nici nu va mai exista o comanda minima...veti putea comanda oricand, oricum si oricat vreti! Desigur, si contul de site are unele avantaje, cum ar fi reducerile pentru clientii fideli...dar mai vorbim noi despre asta:)

On the dark side now, trebuie sa fiu sincera si sa va spun ca www.jovis-homemade-beauty.ro va veni si cu niste modificari de preturi. Oricat am incercat noi sa le mentinem la acelasi nivel, "datele problemei" nu mai sunt de mult aceleasi... Dar sper ca asta sa nu va descurajeze si sa primeze si pentru voi aprecierea calitatii.

Oh, am modificat si aspectul blogului, dupa cum probabil ati observat deja. Am intrat intr-o perioada "clean&simple" acum asa ca am simtit nevoia sa aplic acest principiu si in design-ul blogului. Cel vechi mi se parea de la o vreme mult prea incarcat. Am reorganizat un pic si postarile, pentru o mai buna navigare.
Cum vi se pare si ce sugestii aveti? 

Acum nu ne ramane decat sa asteptam ziua de joi...
V-am pupat!


11 comentarii:

  1. bv, abia astept sa vad noul magazin online...cele 2 sapunele de la tine sunt excelente :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @SuperficialBeauty:

    Ma bucur mult ca iti plac sapunelele:) Sa le folosesti cu placere!
    PS Am emotii legate de site..sper sa placa...
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept sa vad cum arata noul site. Blogul imi place mult mai mult asa pe alb, e mult mai usor de citit. Felicitari si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa fie intr-un ceas bun aceasta lansare! Si eu sunt tot un Sagetator veritabil si deci mandra de zodia mea :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Simona:
    Merci frumos de urare:) Intr-adevar, blogul e mult mai aerisit asa, asta era si scopul. Pup!

    @Nimphetamin:
    Go, sagetatorii:))
    Merci de urare:*

    @Diana:
    Nu stiu unde vazi tu atata genialitate insa iti multumesc:* Puup! Aaa, sa stii ca parfumul tau este genial:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Abia astept sa vad noul site, iar blogul arata minunat! Felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
  7. salutari,
    imi place f mult noul look al blogului tau.e atat de..simplu..da,simplu este pefect:)..abia astept sa vizitez noul magazin on-line..sper sa aiba rafturile pline si cumparatori pe masura:)
    Felicitari tie si celor care te ajuta!
    Ana Maria

    RăspundețiȘtergere
  8. cum pot vedea si eu site-ul nou? apare "Acest web este accesibil numai persoanelor autorizate.
    Parola Vă transmitem la cerere. Vă rugăm să introduceţi parola". unde trebuie sa ma inregistrez?

    RăspundețiȘtergere
  9. @Diana:
    Merci, draga Diana! Sper sa iti placa si site-ul:*
    Pup!

    @Ana Maria:
    Multumesc frumos pentru cuvintele tale dragute si aprecieri si ma bucur ca iti place blogul.
    Te pup si te astept maine in vizita pe noul site!

    @Cora:
    Uuf, you're missing the poin. Ideea era ca joi, adica maine se deschide site-ul...momentan e parolat. Sau poate tu ai incurcat zilele si credeai ca azi e joi?:P
    Oricum, stai linistita, maine vei putea vizita pe indelete site-ul.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bafta multa! blogul arata profesionist. Astept cu nerabdare sa vad si magazinul. Ai crescut foarte frumos!!!Felicitari. Legat de preturi, calitatea primeaza intodeauna. Si ceea ce nu stiu multi clienti este faptul ca o data cu dezvoltarea, producatorilor le cresc si costurile, legate de autorizatii, avize la ministerul sanatatii, costuri cu ambalajele, costurile de mentenanta ale site-ului, costuri care se vor reflecta automat si in produs. dar cum am mai spus, calitatea primeaza. Pupici si spor la sapunarit!

    RăspundețiȘtergere