Botezul unui sapun natural & activitate de weekend

Salutare tuturor!
In primul rand vreau sa urez un La multi ani! tuturor Mariilor, Marinilor, Marianelor si Marianilor, Marinelelor si tuturor derivatilor posibili.Voi cum ati petrecut weekendul asta prelungit? Ce ati vizitat si pe unde ati innoptat?:)  

Eu am fost cu cortul pe malul Dunarii in weekend, dar pana sa ajungem acolo vreau sa va zic mai intai ca juriul s-a decis si m-am oprit asupra unui nume pentru sapunul despre care v-ati dat cu parerea zilele astea.

Asadar, iata ce idei am primit aici pe blog dar si pe pagina noastra de Fcebook:

Make-up soap
Phoenix
Hot lava
Precious seduction
Swirl of emotions/passions
Orient
Jewel
Sunset Dream
Black Bijou
Black Velvet
Dreamy soap
Himalaya volcano
Ineffable
Dragonul rosu
Rodul vulcanului
Spicy flavours / Chilly willy

Imaginea de mai sus e mai mult decat sugestiva, asa ca Hot lava sa fie. Diana, tu vei primi o bucata din sapunul al carei nasa esti de indata ce se va termina perioada de maturare si va fi gata de folosire.

Dupa cum ziceam, eu weekendul l-am petrecut cu cortul pe o insulita de pe Dunare, iar activitatea mea preferata a fost urmatoarea....


...si a fost ataaat de misto:)

 Intre timp am primit spre testare un produs inedit despre care o sa va vorbesc in zilele ce urmeaza. Tot la "to do list" se afla un mic tutorial despre cum sa va faceti propriul sapun printr-o metoda super simpla...sa vedem cand am timp sa il pun cap la cap. Asta asa, ca sa stiti la ce postari sa va asteptati:)

V-am pupat!

2 comentarii:

  1. Mersi Ioana! :) Astept cu nerabdare sa-l testez. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma ia dorul de balaceala cand ma uit la poze :)) Astept cu nerabdare super mega metoda usoara de facut sapun :)

    RăspundețiȘtergere