Va invit la o sedinta de masaj

Pe Ivona am cunoscut-o acum ceva timp cand a comandat cateva sapunuri Jovis si ne-am intalnit in oras ca sa i le dau, ea locuind in Constanta. Apoi am aflat ca este de profesie maseur si ofera sedinte de masaj profesional chiar la ea acasa. Ceea ce mie mi-a placut pentru ca intotdeauna am preferat sa apelez la persoane care isi desfaoara activitatea pe cont propriu decat la o firma cu mai multi angajati, deoarece am constatat ca serviciile sunt mult mai bune cand omul lucreaza pentru el si da tot ce are mai bun ca sa-si multumeasca clientii, decat daca are salariu fix indiferent de cat efort depune pentru satisfactia clientilor.

 Revenind, dupa alte cateva intalniri pentru inmanat sapunuri, Ivona mi-a propus sa facem un troc: eu ii dau sapunuri, ea imi face masaj. Si am acceptat imediat, evident:) De atunci si pana la prima sedinta a trecut muuult pentru ca eu nu imi gaseam niciodata timp de relaxare si masaj. Asta pana sambata cand m-am lasat pe mainile aurite ale Ivonei si tare bine am facut. Atmosfera a fost foarte placuta, mainile Ivonei aurite, dupa cum ziceam, iar eu am fost topita:) Dupa sedinta de masaj ma simteam usoara ca un fulg si chiar persone cu care am vorbit la telefon dupa m-au intrebat ce am de par asa vesela si fericita.
In plus, uleiurile de masaj ale Ivonei sunt naturale, pe baza de uleiuri vegetale (nu cu parafina lichida, cum sunt multe uleiuri din comert acum) in care ea macereaza diverse plante si le parfumeaza cu uleiuri esentiale.

 Pentru ca eu am fost incantata de serviciile ei, am ajuns si la o colaborare cu Ivona pentru a va putea oferi si voua acelasi rasfat. 

Astfel am pus cap la cap o oferta, de care vor putea beneficia momentan doar clientii nostri din Constanta.

In perioada 23 august-23 octombrie, daca sunteti din Constanta (sau imprejurimi) si plasati pe site-ul nostru o comanda de minim 75 de lei, beneficiati de o reducere de 25% la orice masaj oferit de Ivona.

Deoarece as vrea ca si clientii nostri din intreaga tara sa aiba acces la aceasta oferta, sunt interesata de colaborari ca cea cu Ivona si cu persoane din alte localitati care se ocupa cu asa ceva (masaj, reflexoterapie etc). Asadar, daca va intereseaza sau stiti pe cineva care ar fi interesat, trimiteti-mi un mail la jovis_ka@yahoo.com si vom discuta acolo toate detaliile. 

Astept cu drag mesajele voastre pe aceasta tema.
V-am pupat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu