Imagini de la Think Green

Ieri am petrecut o zi foarte frumoasa la targul Think Green...vremea a fost superba, locatia de asemenea, oamenii veseli si frumosi, asa ca, desi nu au fost foarte multi vizitatori, ne-am simtit foarte bine, ne-am relaxat si ne-am bucurat de caldura placuta de septembrie.  Spre seara am vizitat tot ce era de vizitat la Delfinariu si trebuie sa recunosc ca mai mult m-a intristat ce am vazut acolo...Micro-rezervatia este de-a dreptul dezolanta din punctul meu de vedere (animale triste si fara vlaga, tinute in  conditii de toate mila) iar la expozitia de pasari exotice nici nu am mai intrat dupa ce am vazut pe furis pe fereastra o camera anosta si obscura plina de custi si dupa ce mi-a spus si Diana ca pentru binele meu este de preferat sa nu intru. Niciodata nu mi-a placut la zoo, acvarii sau expozitii de animale, de cand ma stiu am urat sa vad animale inchise...cred ca am fost o singura data la astfel de locuri, cand eram foarte mica si ma duceau parintii, iar vizita de ieri mi-a amintit exact de ce nu mi-a placut atunci si nu imi place nici acum.

Imi pare rau ca nu am reusit sa fac poze, insa mi se terminase bateria la aparat, grrrrr :|

Dupa asta, tristetea ne-a fost oarecum alungata de reprezentatia delfinilor, pe care chiar merita sa treceti sa ii vedeti...desi nici bazinul in care sunt tinuti ei nu este indestulator ca spatiu :(. Acolo am vazut cu surpriza ca unul dintre antrenorii delfinilor este din aceeasi localitate ca si mine si chiar am fost la scoala generala impreuna (el fiind cu un an mai mare decat mine).

Standul nostru













Matusa mea a fost atat de draguta incat ne-a adus la targ galuste cu prune la pachet :)



Cu Andreea, coordonatoarea evenimentului, care, din pacate, si-a rupt piciorul inainte de targ si nu a putut sta foate mult cu noi:(   Insanatosire grabnica, Andreea!


Cam asta a fost ziua de ieri.
Duminica (azi), nu am mai reusit sa ajungem la targ din pacate si pe acesta cale vreau sa le cer scuze celor care ar fi vrut sa ne viziteze astazi.

Un sfarsit de weekend frumos sa aveti!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu