Think green - targ eco handmade

Daca sunteti din Constanta (sau in trecere), weekendul asta avem ocazia sa ne vedem la primul targ eco handmade - Think green - organizat de ONG -ul de mediu Mare Nostrum. Cu cei de la Mare Nostrum am o relatie mai speciala intrucat acum doi ani pe vremea asta am inceput aici un stagiu de practica si o vreme am fost voluntar...frumoasa perioada:) Mai mult decat atat, fetele de la Mare Nostrum au fost printre primele care au incercat produsele facute de mine (mai precis, primele balsamuri de buze) pe vremea cand abia incepea sa se contureze Jovis Homemade Beauty si lor trebuie sa le multumesc pentru sustinerea si incurajarea datorita carora am ajuns astazi aici... Ei, si in aceste conditii, cum puteam sa refuz invitatia la Think Green, primul targ eco handmade? Ba chiar am acceptat-o cu deosebita placere:)


Unde?
Constanta - in curte Delfinariului

Cand?
10-11 septembrie
intre orele 10:00-19:00

Cateva cuvinte despre initiativa Mare Nostrum, preluate de pe blogul lor:
"Ce ne dorim să demonstrăm prin intermediul acestui eveniment? Ne dorim să promovăm alternative, la îndemâna oricui, pentru un stil de viaţă mai prietenos cu mediul. Vrem să subliniem importanţa reutilizării materialelor de toate felurile, prin transformarea lor în obiecte de artă, importanţa alegerii unor produse sustenabile şi durabile, cu o durată mai mare de viaţă. Dar, vrem şi să arătăm modul general în care un artist handmade poate să diminueze impactul negativ asupra mediului înconjurător, prin însăşi natura activităţii sale.

Toate fondurile obţinute în urma acestui târg din donaţiile voastre vor fi folosite de ONG Mare Nostrum pentru a achiziţiona materiale suport (premii, materiale didactice, jocuri, broşuri etc.) pentru instituţiile de învăţământ care vor fi implicate în concursul "Şi eu colectez separat uleiul vegetal uzat!", din anul şcolar 2011-2012.
"Poti sa fii cat de eco vrei sa fii!" "

Va astept cu drag ! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu