Avem cei mai minunati clienti

Ieri va ziceam pe pagina noastra de Facebook ca avem cei mai minunati clienti:) 
De ce? Pai pentru ca ne trimit emailuri minunate precum acesta...

"Vreau sa-ti spun ca ai creat cel mai parfumat, aromat, dulce si pofticios unt de corp. Este vorba despre cel cu mango, cocos si lime. 

Sincer, nu ma asteptam ca parfumul untului sa fie atat de ... perfect. Aveam impresia ca din moment ce contine doar arome certificate organic, nu o sa aiba un miros atat de persistent si de frumos. Credeam ca doar uleiule esentiale pot face asta. Ei bine, vreau sa-ti multumesc pentru simplul fapt ca ai creat acest unt de corp si sa-ti spun ca m-a cucerit instantaneu! 
 
L-am folosit aseara, azi, iar acum din nou. De fapt, pielea mea emana parfum un parfum dulce si tropical, care se raspandeste prin toata casa. De mult nu am mai fost atat de fericita pentru un produs natural. Mi-am mai creat si eu acasa unturi de corp, dar niciodata nu  mi-au iesit atat de reusite precum acesta facut de tine. E minunat! 
 
 In curand o sa-l incerc si pe celalalt, cu zmeura si vanilie, care mie-mi da impresia ca miroase a ciocolata. A ciocolata buna, din care nu te mai saturi.:D big grin  Momentan, m-am indragostit de cel cu mango. Sau mai bine zis, am "fluturi in stomac" cand il folosesc pe corp si pe maini. Si e atat de pufos... Iarasi spun, credeam ca are sa fie tare si sa il pot lua doar cu unghia, dar acesta e atat de moale... Il ador! 
 
Sper doar sa mai ai untul acesta in magazin o perioada lunga de timp de acum incolo, caci o sa-l vreau iar si iar, pana cand ma satur de mirosul lui. Desi sper sa nu se intample asta prea curand. :P tongue"
 
...sau pentru ca astfel de articole pe blogurile personale ma fac sa incep ziua zambind:

"Jovis - dragoste la prima sapunire
 
Ziua cand am primit avizul de la posta a fost cea mai fericita. Nu va spun cum mirosea pachetul, toata posta era parfumata! Ajunsa acasa, l-am desfacut, si mi-am umplut ochii si narile de bucurie. Acum sapunurile stau frumos in dulap printre haine, ca in dulapul bunicii, si imi parfumeaza bluzele. In baie sta tantos Sea breeze, si de abia astept diminetile sa imi dau intalnire cu el :)
 
Ioana, iti multumesc ca pui atata pasiune in sapunurile tale, ca le imparti cu noi, ca esti atat de atenta si frumoasa si delicata, ca ne porti grija si ne faci si cadouri pe deasupra (am primit pe langa comanda si doua mostre de sapun). Pe mine m-ai vrajit :) "

*Cititi intreg articolul pe dulapulcuvise.blogspot.com

Multumim din suflet pentru gandurile bune si cuvintele frumoase!


Un comentariu:

  1. Cu drag, Ioana, cu drag din dragul cu care lucrezi tu tot ce faci. Noi iti multumim, sa stii! Ce bine ca esti..:)

    RăspundețiȘtergere