Ce s-a mai intamplat pe la Jovis

Si a fost si Health & Beauty Expo, un weekend plin, frumos dar si obositor in care s-a intamplat sa fie si ziua mea pe care am sarbatorit-o cum altfel decat prin munca:). In cele trei zile am avut vizitatori numerosi, clienti noi dar si dragi clienti mai vechi pe care ne-a bucurat foarte mult sa ii revedem/cunoastem si sa schimbam comversatiile pe mail cu unele reale. Va multumim tuturor pentru vizite si vorbele frumoase!

Standul nostru
 Nu stiu cum sa va zic, dar am asa o stare de implinire vis-a-vis de Jovis Homemade Beauty, acum la 2 ani de cat s-a conturat prima data in mintea mea ideea de Jovis (mai intai ca si blog), si lucrez cu drag in continuare la rotunjirea si cizelarea micii mele activitati. Da, e o activitate marunta, mai este foarte mult de lucru de acum incolo insa tot ceea ce fac aici imi da un sentiment extrem de placut...intr-adevar, nu mai este demult doar un hobby si a devenit intre timp o afacere insa pasiunea este aceeasi, alimentata de mesaje minunate primite de la oameni minunati, aprecierile si multumirile primite pentru produsele noastre, clientii care dupa prima comanda revin cu noi comenzi in marea lor majoritate, prieteniile noi pe care le-am format. Este cu adevarat frumos ce se intampla aici, pe cuvant, motiv pentru care tin sa va multumesc asa sincer si dragastos pentru tot-tot-tot:)

Rafturile cu sapunuri
Din ce in ce mai multa lume doreste sa gaseasca produsele noastre si in magazine fizice din localitatea lor...sincer sa va zic, pana acum nu am acordat importanta si nu am considerat prioritar acest aspect insa poate ar fi cazul sa initiem ceva si in acest sens asa ca voi trece asta pe "to do list" pentru anul ce urmeaza. Nu am facut asta pana acum poate pentru ca pur si simplu ne place sa interactionam direct cu clientii sau poate ne e teama ca produsele noastre isi vor pierde o parte din magie daca nu sunt ambalate la expedierea coletelor asa cum o facem noi, nu stiu...identitatea Jovis cred ca se regaseste si in aceste mici detalii pe care clientii nostri le apreciaza foarte mult. Dar, cum ziceam, va fi pe "to do list" si asta...

Ambrozia si sapunurile pentru sarbatori
Pana atunci insa, iata ca aproape a venit luna decembrie, luna cadourilor, a sarbatorilor, luna serilor calduroase petrecute in familie iar pentru aceasta luna minunata am pregatit o serie de oferte si promotii prin care sa sarbatorim impreuna. In seara aceasta voi anunta proramul in acest sens pentru luna decembrie.

Serumuri faciale

Tot cu aceasta ocazie am adaugat in magazin o noua categorie, Atmosfera de sarbatoare, in care veti gasi o serie de noi produse in editie limitate create special pentru sarbatorile e iarna: cele trei sapunri aromate - Christmas spice, Forest, Sugar Sweet- , un unt de corp cu arome de ciocolata si caramel, yummy, si cateva seturi cadou de oferit celor dragi. Daca la acestea mai adaugati si celelalte produse deja existente in shop, cu siguranta veti avea ce alege pentru a va bucura pe voi insiva si pe cei dragi cu un cadou deosebit de sarbatori.

Pe langa asta, samponul solid Herbal Hair Care s-a transformat intr-o gama de 3 sampoane solide, pentru fiecare tip de par (sampoane care, fie vorba-ntre noi, s-au vandut extrem de bine la targ:D) si au aparut in magazin in sfarsit si serumurile faciale cu are va ademeneam pe pagina noastra de Facebook, ale caror stocuri deja s-au imputinat simtitor si neasteptat cu ocazia targului.

Sper sa va placa noutatile din prag de sarbatori si sa petrecem impreuna o minunata luna decembrie:) Dupa ce anunt cum va sta treaba cu ofertele in decembrie, trecem la chestii mai visatoare si vom vorbi despre cadouri, despre ideea de handmade si despre alte lucruri frumoase si bune pentru suflet...asa, in prag de sarbatori...

Un comentariu:

  1. Imi pare nespus de rau ca n-am ajuns nici la targul asta, n-am putut sa ma trezesc sambata sub nicio forma :( Mi-ar fi placut din suflet sa vin sa vizitez standul, sa miros toate sapunurile si restul produselor :(

    RăspundețiȘtergere