Castigatori Concurs "Care este produsul tau Jovis preferat?"

In primul rand scuzati intarzierea cu care public rezultatele concursului...dar a fost ataaat de greu sa alegem castigatorii! Bine, de unul s-a ocupat random.org, dar cand a venit vorba sa alegem noi pe cineva a fost groaznic de greu, pe cuvant.

As vrea sa multumesc tuturor celor 87 de participanti pentru ca ne urmaresc si sunt la curent cu activitatea noastra, pentru cuvintele frumoase, pentru urari, pentru sugestii, pentru toate gandurile cu care ne-ati umplut tolba:) Imi pare rau ca nu am putut raspunde fiecaruia dintre voi insa v-am citit cuvintele cu mare mare drag si cu bucurie!

Din cei 87 de participanti, prietenul Random l-a preferat pe numarul 15, sub care se ascunde Simon Alexandra. Felicitari Alexandra, premiul tau consta in urmatoarele produse Jovis: Cocoa Summer Stick - lotiune solida cu SPF, Ulei de cocos virgin organic, Balsam de buze Lip Doctor. Te vom contacta in cursul acestei zile pentru stabilirea detaliilor legate de livrarea premiului.

Alegerea celui de-al doilea castigator a cazut in sarcina noastra, pe baza raspunsului la intrebarea "Care este produsul tau Jovis preferat si de ce? Greu, tare greu! Am facut cu greu o selectie de 15 raspunsuri care ne-au placut tare mult. Le puteti vedea mai jos, intr-o ordine intamplatoare.


1. Sapunul Ambrozia - Laptisor de matca. Mi se pare genial raportul calitate-pret, e bun si pt ten (eu care am probleme cu tenul vine la fix), l-am folosit cu intermitente si m-a tinut o gramada. Imi sugereaza grija pe care o mama o are pt puii ei (laptele produs de corpul ei, automat, pentru a ingriji puii), pentru ca amesteca laptele de capra cu laptisorul de matca. Fiind si natural, am senzatia ca toata natura are grija de mine si ma simt super rasfatata. Mirosul e genial si nu cu parfum sintetic, ma simt ca o regina egipteana rasfatata cu produse de lux, doar ca am avantajul ca sunt ieftine si naturale!Bistriceanu Laura
2. Desi sunt sigura ca nu mai e cazul sa spun, preferatul meu este sapunul cu morcov si catina pe care il folosesc cu incredere de...cred ca de cativa ani. Il consider cel mai bun si bland demachiant - nu stiu cum face de-i bun si vara (curata excelent) si iarna (hidrateaza tenul foarte bine).Am intotdeauna cel putin unul in dulap, nu ma pot desparti de el nicicum. :)Diana Borca
3. Ufff greu de ales1singur produs preferat, dar cred ca nu as putea sa mă despart sub nici o forma de Ambrozie cu namol de Techirghiol. Toate sapunurile Jovis sunt absolut minunate, insa de când il folosesc pe acesta, pe lângă faptul ca pielea rămâne catifelata si hidratata o si calmeaza si împiedica apariția diverselor iritatii/cosuri. M-am îndrăgostit iremediabil de el si nu as mai putea folosi altceva (poate Ambrozie cu Aloe Vera sau cu Laptisor de matca :) ).Manea Diana
4. Produsul meu preferat este Bunatati din stup. De ce? Deoarece pentru mine mierea, propolisul, polenul si tot ce este legat de albine are o semnificatie aparte. Sunt ingredientele care ne ajuta sa fim sanatosi, pe mine si familia mea, care ne ajuta atunci cand suntem cu probleme in sfera ORL, ne incanta papile gustative atunci cand vrem sa mancam ceva dulce, ne indulceste cafeaua, respectiv ceaiul. Deci, ne este foarte util in viata de zi cu zi si mierea este un ingredient care nu ne lipseste din casa.Velicu Georgeta
5. Produsul meu peferat este Jovis unt de corp cu cocos, mango si lime pentru ca miroase D-E-M-E-N-T-I-A-L. Imi place enorm textura aerata, culoarea vesela si aroma deosebita. Cremuirea cea de toate zilele a devenit o procedura extrem de indragita datorita produsului mai sus mentionat. Nu sunt fan unturi de corp, pentru ca intra greu in piele si in general nu am nevoie de o hidratare atat de intensa, dar pentru Jovis fac exceptie si nu sar nici o zi peste cremuire. Si ca sa fiu complet sincera, de obicei imi tin cosmeticele in dulapiorul din baie, insa Untul meu Jovis are loc de cinste pe birou, la indemana, sa il pot deschide si mirosi des. imi inspira optimism si pofta de viata. Din cand in cand, un aer exotic face ziua de lucru mai usoara.
In mod sigur urmatorul pe lista va fi untul de corp cu aroma de caramel. Ba nu, uleiul de monoi. De fapt, mai bine as lua serul.. Sau untul de corp cu zmeura? Nici nu stiu pe care sa il aleg, ca toate sunt tentante. Cu siguranta, fiecare va fi produsul meu preferat la un moment dat.
As mai vrea sa adaug ca si ambalajele sunt super dragute. Nu mai tin minte etichetele anterioare, dar cele noi imi dau impresia de profi, de treaba facuta cu simt de raspundere. Felicitari pentru graduation si sper sa ne intalnim si la absolvirea masterului si a doctoratului si mult timp dupa. un fel de forever after.  Alina Diana
6. In primul rand felicitari pentru absolvirea facultatii! Este de asemenea remarcabil ca te-ai pus pe munca imediat ce ai terminat, si eu lucrez acum de zor la teza de masterat, dar cand oi termina cu toate cred ca o sa-mi doresc o doza consistenta de frecare de menta J
Revenind la concurs, produsul meu preferat este sapunul "The Purifier". Este parte dintr-un fel de "revolutie" care s-a produs in modul in care percep eu ingrijirea. Sunt evident posesoarea unui ten mofturos si am destule povesti in tolba pe tema produselor din comert care mai mult rau mi-au facut decat bine. Cumva intamplator am dat peste blogul acesta acum vreun an si de atunci am inceput sa fac pasi mici catre un trai mai sanatos. Am inlocuit produsele de curatare din supermarket cu sapunurile organice, si cremele cu unturi, si demachiantul cu uleiuri, si m-am incumetat chiar sa prepar cateva din retetele din sectiunea de DYI de pe blog. The Purifier s-a integrat perfect in rutina mea zilnica, pe postul de Agent de Curatare Sef al Tenului inainte de Culcare. Singurul defect pe care i-l gasesc este ca ... se termina, dar nu-i mare problema ca stocul se poate reface :)
Ma bucur ca mai nou produsele sunt disponibile si pe Organik.ro, mai ales pentru cei ca mine, care uita sa comande in avans inainte de a pleca pentru o perioada mai lunga de acasa. Multumesc pentru toate informatiile utile de pe blog, va doresc sa cresteti mari (si noi alaturi de voi) :)Andreea Sandu
7. Care este produsul tau Jovis preferat si de ce? pot spune ca prima data produsul meu preferat a fost(au fost 2) bunatati din stup care se batea pentru acelasi loc ca si Cinnamon & Orange. Odata cu aparitia gamei salt Bar preferatul/ele a fost inlocuit de "Salt Bar - Menta & Scortisoara" ...si tot asa in timp noul lua locul vechiului si am ajuns la concluzia ca nu am un produs "batut in cuie" pe care sa-l prefer ci tot ce imi ofera Jovis intra la categoris produs preferat,pentru ca iti spun cu sinceritate ca nici un produs incercat pana acum de la Jovis (si au fost cateva)NU m-a dezamagit.
Nu prea ma pricep eu la cuvine dar sper ca am expus esenta ,pentru mine jovis= calitate,promtitudine si o foarte mare atentie la dorintile clientilor...
Bafta in continuare!!!!
Aurelia Maria Dediu
8. Ca sa fiu sincera, mie imi plac toate-toate. Se detaseaza insa in fruntea plutonului sapunul SOS Celullite varianta 200gr si untul de cacao.
Cum la unutul de cacao interventia Ioanei e mai redusa, ramanem la sapun.
De ce? Este ff eficient nu numai impotriva celulitei, dar si a vergeturilor si a tenului cu probleme (ei bine, da, il folosesc si pe fata).In general, daca n-am la "rezerva strategica" o caramida din asta, intru in panica :) –
Cnab Marilena
9. In primul si in primul rand, felicitari pentru terminarea facultatii! Si succes in continuare la afacerea ta cu Jovis, sa reziste multi ani inainte.
Sapunurile sunt foarte bune, iar preferatul meu este The Purifier, pe care l-am recomandat ori de cate ori am avut ocazia. Este un sapun extraordinar, care regleaza secretia de sebum, ajuta la indepartarea punctelor negre, iar semnele si petele lasate de acnee, se diminueaza in timp *de asta l-am si recomandat*.
Ce mai, sapunul minune! :))Sper sa continui sa il vinzi pe site pentru ca eu una, nu ma pot desparti de el. Face parte din ritualul meu zilnic de curatare a tenului. Produsul care imi tot face cu ochiul de pe site este untul de corp cu Mango, Cocos si Lime, care din pacate, stocul este epuizat. Am avut ocazia sa il miros si sa il incerc la o prietena care l-a cumparat, si WOW! Abia astept sa il vad din nou pe stoc.
Mult succes in continuare si, la cat mai multe produse bune si la preturi accesibile pe Jovis. Te pup! . . .and good luck to me!  :D – Alina Elena Maftei
10. E greu de ales intre atatea produse incercate pe care am ajuns sa le iubesc. Si acum am cutia plina de sapunuri Jovis, 2 seruri si un unt de corp. Toate imi sunt indispensabile. Insa unul dintre favoritele mele va ramane untul de corp. Momentan am cu ciocolata si caramel si iubitul meu imi spune mereu ca-i vine sa ma manance dupa ce il folosesc. Are grija de pielea mea si ii ofera exact ce are nevoie in vara aceasta extrem de calduroasa, fara sa lase senzatia de piele incarcata, extrem de neplacuta in acest anotimp. Si mai fac si masaj pielii in timp ce il folosesc. Complexul de uleiuri este benefic pielii uscate si m-a salvat cand am petrecut prea mult timp la soare. Formeaza o echipa foarte buna cu sapunurile cu lapte de capra si bunatati din stup. De cand am descoperit sapunurile naturale si unturile naturale mi-am vindecat pielea de eczeme, bubite si uscaciune excesiva.
Cum sa nu iubesti aceste produse? – Vasiac Alexandra
11. Nu am mai primit o intrebare atat de grea de cand doamna profesoara de matematica m-a ascultat :))) Este ca si cum ar trebui sa-ti alegi copilul preferat:))) Imi pare sincer rau ca nu le-am incercat pe toate, dar poate va veni o zi... Pana acum tot ce-am folosit a fost DIVIN! Cred ca este extraodinar sa folosesti produse naturale, eficiente, facute cu dragoste...si sa mai adaug ca sunt accesibile...Mi-au placut la nebunie sapunurile cu sare pentru ca chiar nu se mai termina :))) Combinatia de scortisoara si menta e EPICA!!! Iar pielea mea e exfoliata si foarte catifelata...Sapunul ambrozie cu laptisor de matca l-am folosit pe fata si e extraordinar...pielea e fina si curata, iar sapunul e atat de cremos si delicat! Un alt sapun care mi-a placut la nebunie a fost Green Poppy (care a fost o surpriza de la tine in pachetul parfumat de la posta)...are o culoare atat de frumoasa( e GREEN:))) ) si miroase tare frumos...a fost o completare perfecra a mastii cu argila verde pe care mi-o prepar( ma curatam pe fata cu el, apoi masca), mi-a placut mult! Mai am multe de spus dar am scris deja prea multe :))) Iti multumesc draga Ioana din suflet pentru tot!  - Galbenu Catinca Ioana
12. Ador toate produsele Jovis, dar, daca trebuie sa aleg doar unul, acela este Sofia Baby Soap. Este singurul produs de igiena pe care il folosesc pentru fetita mea, Ema (5 ani), atat pentru corp, cat si pentru par. Ema e blonda, cu piele alba, delicata, iar sapunul este perfect pentru o asemenea printesa. Ma bucur ca am gasit un produs natural, fara "chimicale", in care am deplina incredere. Multumesc, Ioana – Besleaga Monica

13. Samponul solid - Herbal Hair care pentru par gras. Este produsul meu preferat pentru ca mi-a ajutat parul sa-si revina cand era intr-o stare nu prea buna. Mi-a stopat caderea parului, arata sanatos sifrumos. Imi place foarte mult si cum miroase samponul. Si ma tine destul de mult. calitate-pret extraordinare. Va multumesc mult ca pentru ca l-ati creat! – Savu Valentina

14. E foarte greu de ales un singur produs pentru ca ar trebui sa acord atentie tuturor zonelor corpului meu. Insa principala problema este tenul gras care imi face cadou un cos cand ma astept mai putin. Asa ca nu pot sta fara sapunul Ambrozia namol de techirghiol si serul facial pentru ten gras (in ciuda scepticismului initial uleiurile functioneaza)...si cand stau se vede :( Sesiunea insa a lasat urme pe corp sub forma celulitei..asa ca strang din dinti, ma apuc de exercitii si strig sos cellulite :) – Stoichita Sonia Ioana

Dupa lungi dezbateri, ne-am oprit la raspunsul Oanei Nedelcu care a fost cumva cel mai impaciuitor - "produsul meu preferat este Jovis", iar in conditiile in care noi chiar nu ne puteam decide ce raspuns ne place cel mai mult, acesta a venit asa, ca un fel de impacare :)
Produsul meu preferat...e greu sa aleg unul singur...de ce? pai sa va spun...de cand le-am descoperit, adica acum aproape un an, producatorii de cosmetice chimice au pierdut un client. E drept, nu unul cu dare de mana, ba chiar uneori din cale afara de pretentios. Astea sunt doua dintre motivele pentru care raman fidela Jovis. Asa...revenind la produsul preferat: sa fie oare sapunul cu scortisoara si portocala, ca doar vorba aia...ma trezeste dimineata, sau oare cele cu sare de mare de care aproape am devenit dependenta? Hmm...sau untul de shea, ca m-a trecut iarna fara maini, picioare, obraji si buze uscate? Sau sapunul cu ulei de masline si mustel pe care-l folosesc de la inceputul verii si aproape nu mai am nevoie de alta hidratare? Greu de spus...greu de ales...si nu pot sa ma decid, sunt prea multe...asadar o sa generalizez si o sa spun ca produsul meu preferat, cosmetic si de intretinere este Jovis. Ca altceva nu mai folosesc...:) – Oana Nedelcu

Felicitari, Oana! Premiul tau surpriza consta in urmatoarele produse: un Ulei de argan organic (50 ml), un sapun Simple 3 Lavender, un sapun Salt Bar - Lavanda & Cedru. Te vom contacta in cursul zilei de astazi pentru a stabili detaliile legate de livrarea premiului.

V-am pupat & multumim inca o data pentru inscrierile numeroase si raspunsurile minunate cu care ne-ati bucurat!

P.S. Ca sa nu ramane nimeni totusi nepremiat, va reamintim de perioada de reduceri de pe site-ul nostru. Pana pe 28 iulie inclusiv, aproape toata gama de produse are discount de 15-20%.


Un comentariu:

  1. Felicitari castigatoarelor,sa va folositi cu placere produsele.

    Jovis,sa ai multa sanatate si spor la toate,sa ne bucuri cu produsele tale,multumim pentru ca nu ne-ai uitat nici pe noi celelalte oferindu-ne reduceri in magazin.Pupici.

    RăspundețiȘtergere