Cum a fost la V for Verde

Hello, dragilor!

Cum ati inceput saptamana?
Noi astazi ne-am tras rasuflarea dupa V for Verde, targul care ne-a umplut sufletele de verdeata si care ne-a rasfatat vizual, olfactiv si gustativ cum nici nu ne asteptam. A fost un eveniment foarte reusit, vila Barrio a zumzait si a frematat toata ziua gratie celor peste 1000 de vizitatori care i-au calcat pragul si au simtit verdele la intensitate maxima. 

Atmosfera evenimentului a fost vesela, activa si alerta si, dupa cum spun cei de la V, "bunatatile raw si gatite s-au topit de pe platourile de degustare, cosmeticele si produsele organice si-au gasit culcus in pugutele de luat acasa, designerii au modelat in culoare pura iar bicicletele au zambit la soare si la aparatul de fotografiat".


Noi ne-am dichisit cel mai vesel si verde stand, asezonat cu grau proaspat mustind a viata si verdeata, cu mirosuri ademenitoare culori vii, poezie pentru simturi, dar si cu oferte speciale precum 4+1 gratis la absolut toate sapunurile sau -50% la al doilea produs pentru gama de unturi de corp si unturi vegetale. Pe aceasta cale vrem sa multumim tuturor celor care ne-au vizitat si sutinut, cu speranta ca am reusit sa transmitem un gand bun si ca v-am adus zambetul pe buze :)

La targ au fost in jur de 30 de expozanti cu delicatese si bunatati bio, cosmetice, designeri de haine, accesorii si obiect, precum si demonstratii de gatit si un concurs de frumusete pentru bicilete. Iata cateva imagini cu ce ne-a atras atentia.


Aproximativ 100 de persoane ne-au acordat increderea lor cumparand de la noi (multumim din nou!), iar printre produsele lor preferate s-au numarat si de data aceasta sapunul anticelulitic SOS Cellulite, super hidatantul Morcov & Catina, Bunatati din stup, The Purifier, Salt Bar cu Menta & Scortisoara sau Simple 3 cu Lavanda. Unturile de corp si unturile vegetale nu s-au lasat nici ele mai prejos, bucurand pe toata lumea cu oferta speciala de 50% reducere la al doilea produs cumparat.


Fiindca a fost un targ reusit din toate punctele de vedere, vrem sa ii uram lui V for Verde viata lunga si la cat mai multe editii verzi si vesele!

...iar noi ne vom vedea din nou duminica viitoare, 7 octombrie, la deja bine cunoscutul targ Raw Generation la care va vom astepta cu mult drag si cu standul plin cu bunatati. 

Seara frumoasa tuturor!

P.S. Avem in pregatire pentru zilele urmatoare un nou articol pe blog care se va intitula Tot ce trebuie sa stii despre samponul solid...deci, ce curiozitati aveti cu privire la acest produs? 



5 comentarii:

  1. eu m-am decis sa trec la folosirea samponului solid , ma intereseaza articolul ! am folosit un sampon solid minunat de la Lush si vreau sa incerc si altele !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca targul a fost o adevarata orgie bio si handmade, mi-ar fi placut sa ajung dar, deh, ramane pe altadata. In ceea ce priveste samponul solid, nu l-am incercat, dar m-am intrebat intotdeauna daca nu cumva incarca parul...asta apropo de structura firului, cu solzisori si bla, bla...cu alte cuvinte se potriveste unui par cu tendinte de asprire si zburlire?

    RăspundețiȘtergere
  3. Orgie bio :)) bine spus!
    Articolul va fi foarte cuprinzator asa ca stau pe-aproape pentru mai multe informatii ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. genial articolul! :D [ideea de baza pe care vreau s-o transmit e ca mi-a placut argumentarea si am inteles mai bine de ce ramanea intr-adevar parul putin mai aspru dupa folosirea samponului solid].

    am folosit samponul timp de trei luni (3 bucati de sampon), dar cu pauza intre cele 3 episoade

    acum ca am descoperit solutia (ce-i drept, citisem despre solutia de apa cu otet, dar nu o pusesem in aplicare), o sa ma reintorc la samponul solid!

    inca ceva: ma bucur ca deja gasim in magazinele de profil sampoanele si sapunurile tale!

    tin sa te felicit pentru initiativa /rabdarea/curajul (de a le crea, de a ni le darui, punandu-ni-le la dispozitie) si sa-ti multumesc totodata!

    semnat,
    o clienta multumita! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Ale,

    Multumim din suflet pentru cuvintele frumoase...inseamna foarte mult! :)

    Ma bucur ca ti-a fost de folos articolul.

    Cu drag,
    Ioana

    RăspundețiȘtergere