Blog award sau leapsa

Am primit un blog award de la Sadie...a tot asteptat el sa fie revendicat cateva zile bune dar iata ca in sfarsit primeste gazduire si la mine pe blog.
Si nu a venit singur ci impreuna cu o cerere de insiruire a 10 lucruri care imi plac, alese intamplator, so, here i go:
  • imi place sa mananc bine...nu mult, dar gustos; sunt o mare pofticioasa.
  • plimbarile lungi
  • mersul pe role
  • sa lenevesc pana dupa 12 in patul meu comod din mansarda mea primitoare
  • imi place sa ies noapte afara sa ascult greieri si sa privesc stele
  • lectura in zilele mohorate insotita de o cana aromata de ceai
  • imi place viata la tara
  • imi plac cosmeticele multifunctionale, gen 2 in 1...si 10 in 1 daca se poate, asta ca sa imi ocupe cat mai putin loc in bagajul de vacanta:)
  • sa inot si sa lenevesc la soare...imi place vara, sunt o fiinta solara
  • imi plac zilele active...vreau sa am mereu ceva de facut.
Dau mai departe acest premiu oricui vrea sa il gazduisca...:)

Un comentariu:

  1. Ma bucur ca l-ai primit!
    Eu te citesc intotdeauna cu mare placere, dupa cum ti-am mai declarat in diverse randuri. :D

    RăspundețiȘtergere