Schimbarea la fata

Dragii mei, avem site nou. Dupa multe asteptari si intarzieri este gata si este live, asteptand vizitatori...si feedback, desigur:)



Ce este nou?
La categoria produse noi avem gama de sapunuri naturale Simple 3 despre care v-am vorbit in postarea trecuta, ape florale tonice pentru ten, parfumatul ulei monoi de Tahiti, iar detergentul de rufe il punem si pe el pe site saptamana aceasta. Noi sunt desigur si ambalajele tuturor produselor:)
Am creat o categorie de produse intitulata Copii in care am grupat toate produsele din gama noastra potrivite pentru copii, bebelusi, sarcina si alaptare. Primeam multe intrebari de la voi pe tema asta si ne-am gandit sa usuram operatiunea de cautare.

Daca sunteti fani ai paginii noastre de Fb (acolo vestile circula mai repede:D) stiti deja ca ne-am propus ca odata cu noul site sa nu mai existe taxa de transport. Acest lucru nu a fost chiar posibil deoarece se impunea existenta unei comenzi minime iar noi nu am vrut sa punem nici un fel de restrictie clientilor (din acelasi motiv nici nu este obligatoriu sa iti creezi un cont pentru a putea comanda). Astfel, am ajuns la urmatoarea solutie: transportul este gratuit pentru comenzile de minim 50 lei (o suma cat se poate de decenta, zicem noi) iar la comenzile mai mici de atat se va plati taxa de transport.


 Am imbunatatit functia de cautare a produselor pentru ca acum avem deja un numar considerabil in gama si chiar daca noi le cunoastem pe fiecare in parte, pentru un vizitator nou s-ar putea sa se dovedeasca dificil sa caute in fiecare categorie pana va gasi exact ceea ce ii trebuie. Astfel, puteti cauta produsele in functie de tipul pielii, aroma, pret iar acum vrem sa implementam si cautarea dupa un ingredient anume.

Pentru noi sunt foarte importante parerile voastre asa ca pe noul site puteti lasa un review al unui produs folosit chiar pe pagina produsului, la Opinii.



 Stiti cum se spune, o imagine face cate o mie de cuvinte asa ca va invitam sa faceti o plimbare virtuala pe noul site si apoi sa ne spuneti parerea voastra. Am organizat pe tema asta si un CONCURS pe pagina noastra de Facebook, in care puteti castiga o multime de bunatati daca ne spuneti cum vi se pare siteul, ce ii mai trebuie, ce va place si ce nu va place, ce ati mai dori etc. Pana acum am primit o gramada de sugestii bune dintre care pe unele deja le-am aplicat. Deci dati o tura pe site si apoi nu uitati sa va inscrieti la concurs :)

Speram sa va placa! :)


10 comentarii:

  1. mi se pare mie sau s-a pierdut baza de date a celor care aveau cont..adica nu mai am cont se pare. pe cuvant de cercetas ca imi placea mai mult cum arata inainte (dar sa nu te superi), imi placea ca era bara de "control/cautare/produse" in stanga nu pe mijloc. a si pe mini 15" al meu arata ciudat acel header imens, nu vreau sa stiu cum se vede pe 10" sau tablete. stiu ca o sa te superi, dar am zis sa fiu sincera :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar de ce esti asa sigura ca o sa ma supar? Fiecare are dreptul la propria parere iar asta nu este un motiv de suparare:)

    Inca lucram la transferarea conturilor de pe vechiul site. Sistemul impune ceva probleme si in cazul in care nu reusim probabail va fi nevoie sa isi refaca fiecare contul. Asta intr-adevar este in dezavantaj...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca nu te superi :D oricum designul site-ului nu o sa afecteze calitatea mea de client, sunt prea dependenta de produsele voastre ca sa influenteze site-ul asta :)
    offtopic nu stiu de la care ingredient, dar ambrozia-laptisor de matca e atat de fin si de hidratant, ca nu imi vine sa cred ce piele fina am dupa ce il folosesc (pentru fata):)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai laptele de capra este "de vina" pentru finete si hidratare. Sa-l folosesti cu placere:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Ioana,

    Te stresez cu aceeasi intrebare ca si in trecut. Cand va aparea mai exact detergentul de rufe, ca sa-mi planific cand pun comanda :)

    Multam!

    RăspundețiȘtergere
  6. Site-ul imi place tare mult,preintampina cumva prima mea comanda Jovis.Urmaresc opiniile clientilor si ma declar deja incantata.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Oana:
    Gata, lunga asteptare a luat sfarsit, detergentul de rufe este in magazin:)

    @endre:
    Multumim mult pentru apreciere:)

    RăspundețiȘtergere
  8. E dragut noul site insa ce nu mi se pare dragut e ca fiecare "schimbare la fata" vine cu o marire de preturi. La primul site ati crescut preturile cu 25%, cam mult, si acum ati mai adaugat. Eu, ca si client veteran simt ca trebuie sa platim noi aceste schimbari si chiar nu mi se pare corect. Mi-am cumparat de nenumarate ori sapunuri Jovis, imi vor ramane dragi mereu, chiar si la Raw generation mi-am facut o mica provizie, dar cred ca a fost ultima data cand le-am achizitionat. Cand am comandat prima data sapunurile dvs. am simtit Pacat, pt mine erati foarte importanti. Oricum mult succes in continuare
    Alexandra
    PS Nu am scris asta pt a fi facut public, nu vreau sa fac rau nimanui, ci doar pt reprezentantii Jovis ca sa stie cum se simte un client nemultumit

    RăspundețiȘtergere
  9. @Alexandra:
    Multumim pentru parerea sincera. Imi pare rau pentru nemultumirea creata insa unele lucruri legate de preturi sunt inevitabile.

    Odata cu primul site am inceput vanzarea produselor ca societate comerciala, asa din start ace marire a fost TVA-ul si nimic mai mult. Apoi, de cand ne-am inceput noi activitatea, acum aproximativ 2 ani, preturile unor ingrediente au explodat - uleiul de cocos de exemplu aproape s-a dublat, acesta fiind un ingrediente esential pentru sapunuri.

    Acum, in urma sugestiilor de la mai multi clienti si consultarii fanilor Jovis am ajuns la concluzia ca ar fi de dorit sa scapam de pacostea numita taxa de transport. Acest lucru nu se putea infaptui decat cu o marire de preturi, care s-a produs doar la 3 categorii de produse, sapunurile clasic, unturile de corp si serumurile faciale, nefiind nici foarte mare. Astfel, pentru o comanda de 50 lei sa zicem, extracostul produselor abia daca acopera jumatate din taxa de transport, ceea ce este cu atat mai avantajos pentru client, iar in cazul comenzilor mari oricum oferim cadouri, cupoane de reducere etc.

    Chiar daca sunt neplacute, aceste schimbari sunt perfect justificate. Chiar si asa, imi cer scuze pentru inconvenient si sper ca aceasta nemultumire sa nu te impiedice sa ne urmaresti in continuare activitatea:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Traind in afara tarii multi ani, stiu ca luxul de a folosi ceva natural e taxat foarte scump. La tine preturile sunt corecte avand in vedere ca inredientele naturale de calitate sunt foarte scumpe. Nu as vrea sa micsorezi preturile facand rabat la calitate asa ca eu raman fan, si cred ca am convins si pe cateva din studentele mele brasovence. Nici lor nu li s-au parut preturile mari, avand in vedere ca au fost incantate de produse. Dar asta e, nu poti sa multumesti pe toata lumea. Referitor la TVA, eu sunt intreprindere individuala si nu platesc TVA, am si o prietena care are intreprindere si face comert cu amanuntul (vinde materiale de arta) si poate angaja si oameni. Just a thought, dar decat sa-ti schimbi statutul in Romania si sa ai de a face cu toate birocratia mai bine ramai cum esti.

    RăspundețiȘtergere