Premiul "Sunshine award"

Yeeey, azi am primit primul premiu pentru blogul meu- "Sunshine award", in ton cu vremea de afara:)
Pentru aceasta, ii multumesc frumos Sophiei de la Aujourd'hui Sophie , iar cum regula spune ca trebuie sa il dau mai departe altor 5 persoane ale caror bloguri imi plac, iata nominalizarile mele:
Cristina si Roxana de la "Cu manutele astea doua" - pentru accesoriile pe care le port cu mare placere;
Cornelia de la "[peticel_handmade]" pentru gentile superbe pe care le face;
Site-ul "Get a pet" pentru ca promoveaza adoptia animelelor fara stapan;
Blogul "Blog de prost" pe care il citesc cu mare placere;
Blogul "Fursecul mecanic" pentru proiectul deosebit pe care l-a initiat.
Va recomand cu placere aceste bloguri:)


Ar mai fi destule bloguri pe care le-as nominaliza insa pentru asta cred ca o sa initiez eu propriul meu premiu:D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu