Au trecut 10 zile...

...de cand am scris ultima postare. Mi s-a parut o vesnicie si chiar am simtit lipsa acestei activitati, interactiunii cu voi, cititorii, chat-uitului pe facebook si cam tot ce inseamna Jovis Homemade Beauty online.  In aceste zece zile am fost setata pe "fast forward" si am alergat de colo colo ca un titirez astfel incat cea mai mare dorinta a mea de Craciun era ca ziua sa aiba minim 36 de ore iar eu vreo doua perechi de maini:))

Am trimis la colete in perioada asta incat imi vajaie capul, si acum, daca inchid ochii, vad role de scotch, siruri de sapunuri, valuri de folie cu bule si munti de etichete:D Va multumesc tuturor celor care au apelat la noi pentru a oferi produsele Jovis pe post de cadouri minunate celor dragi, sper sa va/le placa, dar si celor care pur si simplu au vrut sa se rasfete ei insisi cu niste sapunuri si cosmetice naturale deosebite. Am constatat ca marea majoritate a celor care au comandat o data de la noi, au revenit cu noi comenzi...iar asta imi umple sufletul de bucurie!!!

Intre timp, am mai participat si la un targ de produse handmade weekend-ul care tocmai a trecut...tot "La vie en rose", tot in Carrefour. La fel, le multumesc celor care ne-au vizitat, au cumparat sau doar au admirat:)
Daca vreti sa vedeti niste poze, puteti intra aici, pe blogul Dianei, care ne-a facut o placuta vizita la targ.
In plus fata de produsele obisnuite am avut si niste seturi cadou, foarte frumos ambalate, gata de a fi oferite care au avut un mare succes, briose efervescente pentru baie, hidratante si aromate, sapunuri in forma de dulciurele, dar si decoratiuni pentru bradul de Craciun, foarte frumoase, facute de draga mea clienta, amica si viitoare colega la atelierul handmade de La vie en rose, Ramona Paun. Merciii!
Best seller-ele acestui targ au fost sapunul cu scortisoara si potocala (dupa cum era de asteptat avand in vedere ca imbina exact mirosurile Craciunului:D) si balsamurile de buze, ale caror cosulete s-au golit in scurt timp (mai ales The Lip Doctor, pe vremea asta rece)...iar celelalte produse s-au tinut tare din urma:)
Tot cu ocazia acestui targ am oferit si primit multe cadouri, ceea ce m-a bucurat enorm (in primul rand partea cu oferitul dar si primitul a fost surprinzator), de la si pentru prieteni si colegi, de la si pentru clienti:) Multumesc tuturor:*

Dupa weekend iar am mai trimis cateva ture de colete si, prin toata alergatura asta, am primit si un cadou foarte frumos de la Mos Craciun. Daca ceva mai devreme vorbeam "tot ceea ce inseamna Jovis Homemade Beauty online", de astazi putem vorbi si de un Jovis Homemade Beauty "in carne si oase", pentru cei din Constanta. Ceea ce vreau eu sa spun de fapt este ca, de astazi puteti, gasi sapunurile Jovis la libraria Carturesti din City Mall si la magazinul Asociatiei handmade Romania, "Handmade Land", care se afla pe Bd. Ferdinand, dupa intersectia cu Rascoalei 1907. Deocamdata doar sapunurile, in curand si celelalte produse:)
Ca sa nu rapim atmosfera un pic boema si delicata pe care am incercat sa o transmitem prin standul nostru de la targuri, si totodata sa rapim si din frumusetea produselor, atat la Cartutesti cat si la Handmade Land, sapunelele vor fi asezate pe cate un raftulet frumos decorat, asa cum v-ati obisnuit la targuri:) (revin maine cu poze).

Asa ca, daca inca nu stiti ce sa oferiti celor dragi de Craciun, puteti face o vizita la Carturesti si alege o carte buna, o muzica buna, un ceai bun si UN SAPUN BUN:)  Sau puteti trece pe la Handmade Land, unde, pe langa sapunurile naturale Jovis Homemade Beauty, gasiti bijuterii, haine, accesorii, decoratiuni, genti si posete, toate foarte frumos lucrate, perfecte pentru cadouri!

Dupa cum stiti probabil, eu sunt studenta, asa ca acum sunt oficial in vacanta (desi nu s-a simtit pana acum :D) , astfel incat vreme de 3 saptamani nu prea o sa ma gasiti prin Constanta, ceea ce face cu atat mai utile aceste doua magazine in care puteti gasi sapunurile Jovis, daca vi se termina brusc "rezervele":P
Si ca tot am ajuns la vacanta, iata planul meu, o saptamana vreau sa hibernez, sa citesc si sa beau ceai, o saptamana vreau sa ma distrez si inca o saptamana sa invat (pentru ca dupa vacanta ma asteapta si o sesiune).
Si ca sa imi desfasor toate aceste activitati extrem de placute, magazinul online va fi inchis in perioada 22 dec-10 ianuarie. Toate comenzile plasate in acest interval vor fi onorate dupa 10 ianuarie.

Gata cu vorbaraia...ma duc sa pregatesc ultimele colete pe anul acesta dupa care maine imi fac bagajul si ma duc acasa, unde ma apuc de confectionat decoratiuni pentru brad si pentru masa de Craciun...cel putin la fel de frumoase precum cele ale Ramonei:P Dupa aia o sa ma bucur de o rutina pe cat de banala pe atat de hranitoare pentru suflet: somn cat cuprinde, mese in familie, sarmalute, lebar si carnati, cozonaci, vizite pe la oameni dragi cu care nu prea am tinut legatura in ultimul timp, iubire, cadouri si... catei plini de noroi atat de fericiti sa ma vada incat o sa sara cu labele lor noroioase pe mine:)

Voi ce planuri aveti de Craciun?

Orice ati face, eu va doresc sarbatori fericite tuturor!


4 comentarii:

  1. Abia astept sa ajung pe la Carturesti sa cumpar unul din sapunurile minunate despre care vorbesti cu atat drag.

    Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Carturesti era locul meu preferat din lume....acum e "si mai preferat", daca pot spune asa, pentru ca am un motiv in plus sa ma duc acolo :D:D:D:D
    apropo, toata lumea a fost incantata de cadouri, iti multumim frumos....Miha si Aleca erau in culmea fericirii, Carmen ff incantata de lavanda ei, iar eu extaziata de scortisoara si algele mele :X:X:X:X
    Craciun fericit, vacanta placuta si cat mai linistita...sa te odihnesti si sa te intorci cu forte noi...la anul avem treaba, sa stii...mai stii tu planul ala pe care l-am facut noi pt vara trecuta? o sa se adevereasca in vara care vine :D te tin la curent si te bat la cap dupa anul nou :)))
    puuuuuuuuup and love you and take care >:D<
    ma mai semnez? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreeea, ma bucur mult ca v-au placut cadouasele...am rasuflat usurate mai ales ca nu am auzit un cuvant din partea vostra pana acum:D
    Sarbatori fericite si tie, te pup cu drag si abia astept sa ma bati la cap la anu':P Puup!

    RăspundețiȘtergere
  4. da, scuze de intarzierea raspunsului...am vrut sa te sun imediat, dar m-am luat cu altele si am uitat...dupa care am zis ca mai bine astept sa vad ce zic fetele, desi stiam care o sa fie reactia :)))
    cu Miha am facut un "troc" si mi-a dat jumatate din sapunul ei cu mac si a primit jumatate din sapunul meu cu scortisoara :)) am vrut sa incercam cat mai multe sapunuri ale tale :))

    RăspundețiȘtergere