Ce ne aduce bun 2011?

Iata ca ne-am regasit intr-un nou an, cu speranta ca va fi unul mai bun, mai plin de reusite, presarat cu mai multe vacante si calatorii, dand pe-afara de dragoste si caldura, un an in care trebuie sa fim optimisti, veseli si ambitiosi:) La multi ani, dragi cititori! Va multumesc pentru anul care tocmai a trecut si sper sa-mi fiti alaturi si in 2011:)

S-au stabilit castigaorii pentu concursul organizat pe Facebook. Felicitari si sper ca tuturor celor care au participat sa li se implineasca dorintele arzatoare in noul an (detalii despre castigatori, gasiti pe pagiba de FB).
Initial vroiam sa stabilesc castigatorii prin intermediul random.org, insa am renuntat, revenind la clasica metoda cu biletele continand numele participantilor, ochi inchisi si maini norocoase:P Am observat ca sistemul ala de generare de numele intamplatoare de pe random, are o preferinta pentru anumite intervale, anumite numere...asa ca am renuntat, pentru ca toata lumea sa aiba sanse egale.

Cum se anunta luna ianuarie pentru voi? In ce dispozitie va incepeti anul? Cum planuiti sa va indepliniti scopurile in 2011? 
In plan personal, mi-am facut si eu bilantul pentru 2010, mi-am stabilit target-urile pentru 2011, primii pasi pe care ii pot face pentru a le atinge etc. Un an perfect necesita o organizate riguroasa...cel putin la concluzia asta am ajuns eu dupa 20 de ani de viata haotica. De fapt, scopul meu major in 2011, care le reuneste pe toate celelate este ECHILIBRUL intre planurile pe care se desfasoara viata mea...iar calea spre acesta este ORGANIZAREA. Asadar, organizare, organizare, organizare, aceasta va fi deviza mea in 2011:)

Cat despre luna ianuarie, aceasta nu va fi una prea fericita pentru mine , intrucat, dupa aceasta ultima saptamana de vacanta, pe care o voi petrece in Bucovina, urmeaza o perioada foarte agitata cu extrem de multe lucruri de facut, printre ele numarandu-se examenele si colocviile de la facultate, pregatirile pentru deschiderea propriului magazin online Jovis Homemade Beauty, comenzi, colete etc. Asadar, cam pana pe 20 februarie voi fi o prezenta foarte discreta in mediul online:))

Pentru ianuarie, voua va doresc in schimb o revenire lenta la viata reala:)

Un comentariu: