Martisoare cu clabuci

In perioada asta  am primit cateva comenzi speciale de la niste persoane care au dorit sa ofere ceva deosebit de 1 si 8 Martie, niste martisoare "spumoase" reprezentate de mini sapunuri a cate 50 g, dragut impachetate (zic eu:D) si cu nelipsita ata de martisor atasata. 

M-am gandit sa va arat si voua...cine stie, poate va vin idei pana la anul sau, de ce nu, poate sunteti gazda unui eveniment si doriti sa oferiti niste marturii speciale invitatilor:)




Hope you like it!

LATER EDIT
Am facut si tragerea la sorti din fiecare luna, in care cei care au comandat de peste 50 ron in luna respectiva pot castiga 3 sapunuri naturale la alegere (mai multe detalii aici) iar castigatoarea este Visan Stafania din Calarasi:) Draga mea, vei primi un mail de la mine in zilele urmatoare. Felicitari!

BTW, eu sunt nascuta in Calarasi:D

2 comentarii:

  1. Ce draguuut! Stefi e prietena mea! Ce-o sa se bucure. Nu cred ca stia de concurs.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Elena:
    Stiu ca e prietena ta...s-a laudat cu asta:P
    Doar ce i-am trimis un mail...sper si eu sa se bucure:)

    RăspundețiȘtergere