Sapunuri naturale din Colectia Emotions

„Emotions” se doresc a fi mai mult decat niste sapunuri…sunt o colectie de ganduri, zambete si sentimente, reverii si aduceri-aminte, prinse suav printre arome de plante, gazduite in inima unui sapun natural.


Le-am creat cu gandul la seri de vara trandafirii, la ceaiuri parfumate, la vise sub un copac batran, la dulciurile copilariei...la toate acele stari care iti trezesc o emotie, un zambet, o amintire. Fiecare din ele poarta cate ceva esential pentru sufletul uman, dragostea, veselia, zambetul, visarea, sunt mesageri fara cuvinte pentru emotiile noastre...sau cel putin asa imi place mie sa cred.

  Sunt niste sapunuri de rasfat...pentru tinut in dulapul cu haine asa cum faceau odata bunicile noastre, pentru a darui o emotie celor dragi alaturi de un bilet cu cuvinte dragastoase, pentru a aduce un aer vintage baii voastre, pentru a fi adulmecate si admirate...si, daca vreti voi, si pentru spalat:)

Voi ce ati dori sa exprimati printr-un sapun? Ce  mesaj fara cuvinte v-ar placea sa transmiteti? Eu am inceput cu zambetele copilariei de la mirosul de scortisoara si portocala, cu iubirea si al ei vesnic simbol, trandafirul, si cu visele care reusesc sa ne tina pe linia de plutire, ne dau sperante si ne fac sa mergem mai departe. Colectia "Emotions" e abia la inceput, asa ca astept de la voi sugestii cu ce v-ar placea sa transmita un sapun...ziceti-mi o stare, un sentiment, un obiect care va inspira... sa vedem ce iese:)

Primele 3 sapunele din colectia "Emotions" le gasiti acum in shop.
Daca vizitati magazinul online, tot acolo veti gasi o serie de reduceri la 10 dintre produsele noastre, reduceri valabile pana la sfarsitul saptamanii.De exemplu, untul de shea este acum doar 27 de lei, iar sapunul Ambrozia - Namol de Techirghiol doar 13 lei.
Enjoy!

Trecand peste dragile de "Emotions", probabil stiti ca mie imi place sa visez...mult. Stare amplificata de curand de cele doua ghivece cu flori de lavanda pe care le-am cumparat:D Like it?


Tot la capitolul vise, vreau ca vara aceasta sa reusesc sa va prezint cateva filmulete despre cum se desfasoara treburile in atelier la noi, cum facem sapunul, cum sta el frumos la maturat, evenimente din viata de zi cu zi si alte cele, un fel de jurnal video...asa, ca sa va aduc mai aproape. V-ar placea?

Dar pentru ca asta sa se intample, trebuie mai intai sa organizez miile de lucruri, lucrusoare si sapunuri din atelier, trebuie sa mai lucrez un pic la decor...ca sa fie placut ochiului:) Va fi un fel de makeover. Asa ca maine sper sa ma duc la cumparaturi de cutii cu aer vintage, sa incropesc niste etichete care sa ma ajute la organizare, iar pentru asta o sa arunc mai intai un ochi pe blogul lui Miss Happy:) Wish me luck!


3 comentarii:

  1. Suna foarte bine descrierea ta, e extrem de inspirata.
    Eu am intr-un dulap un sapun de la tine si de fiecare data cand deschid usile, miroase destul de puternic, desi sta intr-o punguta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase sapunelele! Iar de ghivecele cu lavanda nici nu mai zic :P Sa te bucuri de ele! Mie mi s-a uscat si inca nu am apucat sa imi cumpar alta, dar e pe lista :)

    Sper sa te ajute postarea cu etichete :D Abia astept sa vad ce iese! Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Teea, multumesc tare mult pentru incurajare...si eu abia astept sa vad cum va iesi:D Te pup!

    RăspundețiȘtergere