Happy Hour cu unt de corp, sapun natural si saculeti parfumati

Dupa cum probabil v-ati obisnuit deja, si saptamana aceasta vom avea o Happy Hour... Iata despre ce este vorba:


Pe pagina noastra de Fb v-ati manifestat dorinta de a avea la reducere saculetii parfumati si unturile de corp...noi am plusat si cu sapunul SOS Cellulite pentru ca stim ca va place:) Va asteptam la cumparaturi in cadrul Happy Hour!

Apropo de pagina de Facebook Jovis, va sugerez sa fiti fani a acesteia, intrucat este updatata permanent cu noi informatii (ultimele noutati apar mai intai acolo si apoi pe blog), va cerem pareri si facem propuneri, mai organizam si concursuri din cand in cand, plus ca este cea mai buna solutie pentru a putea interactiona si cu ceilalti clienti/prieteni/fani Jovis Homemade Beauty...puteti discuta, intreba si primi raspunsuri intr-un timp scurt atat de la noi cat si de la ceilalti urmaritori. Eu trebuie sa recunosc ca sunt fan al acestei retele sociale si chiar imi plac interactiunile de pe pagina noastra Fb...e cel mai rapid si simplu mod de a intra in contact cu voi si de a va implica in mod direct in activitatea Jovis, pentru ca, da, tinem cont de parerile si ideile voastre (in limita posibilotatilor, desigur). So, go Like us on Facebook!:)

In rest, stiu ca activitatea mea pe blog in ultimul timp lasa de dorit atfel incat postarile devin din ce in ce mai rare. Dar am inceput facultatea de-acum, ultimul an chiar, cu licenta & stuff, asa ca o mare parte din timpul si energia mea se canalizeaza in aceasta directie...iar rest lucrez la Jovis. Pregatim mai multe chestii noi pentru perioada urmatoare -vreo 2 produse noi plus o gama de produse in editie limitata pentru sarbatori, seturi frumusele pentru cadouri-, ne pregatim si pentru participarea la targul Health&Beauty Expo in noimebrie la Bucuresti, facem planuri, punem cap la cap si pregatim terenul pentru mai multe idei pe care vrem sa le punem in practica in viitorul apropiat, urmeaza sa ne extindem cu atelierul...eheee, avem multe pe cap, este o perioada destul de incarcata asa ca nu am timp nici sa incerc chestii  noi, nici sa scriu despre ele.  Oricum, sper ca rezultatele sa se vada in curand si sa ma "iertati" pentru lipsa de activitate de pe blog:)

Nighty night!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu