Dupa Raw Generation Expo

Azi a fost o zi de relaxare in care ne-am odihnit, ne-am tras sufletul, iar acum, dupa ce ne-am adunat si gandurile a venit vremea sa povestim despre participarea la cea de-a patra editie a targului Raw Generation. Evenimetul a fost si de data aceasta un mare succes, atat prin numarul mare de vizitatori cat si prin varietatea produselor oferite de catre expozanti, multitudinea de workshopuri, prezentari si degustari si nu in ultimul rand prin atmosfera placuta care a ne-a insotit pe tot parcursul zilei. Noi v-am invitat si ati venit la standul nostru in numar mare, ne-ati vizitat, ati fost curiosi, ati intrebat, ati incercat si am vorbit. Va multumim!

25 martie a inceput tarziu in noapte, cand am terminat ultimele pregatiri...


De data asta targul a fost organizat intr-un format diferit, adica nu s-a mai optat pentru o singura sala mare cu toti expozantii ci spatiul a fost impartit in mai multe camere micute amplasate de-a lungul unui hol, fiecare cu cate 3,4,5 standuri inauntru. Desi a fost ok si asa, noul format a avut dezavantajul de a ne "rupe" oarecum pe noi expozantii de atmosfera generala a evenimentului mai ales ca am avut mai tot timpul standul onorat de vizitatori si abia daca am avut timp sa facem un tur general al targului asa ca mai departe de orizonturile propriei "camere" nu prea avem ce povesti.

Ei, si dupa ce am ajuns la locul faptei ne-am organizat standul asa...

Cele trei gratii, sapunurile naturale Ambrozia cu lapte de capra

Cea mai noua gama de sapunuri, Simple 3, cu ulei de masline, unt de shea si lapte de capra. V-am mai povestit despre ele, le veti gasi si in magazin de saptamana viitoare.

 Binecunoscutele Bunatati din stup, The Purifier si Green Poppy cu noile ambalaje.

 Unturile de corp parfumate, mult dorite si mult asteptate au cucerit vizitatorii standului nostru si va vor cuceri si pe voi de pe rafturile noului magazin online, de saptamana viitoare.

Salt Bar, perfect pentru un detox al pielii, asa ca de primavara.

 Cu maman


 Standul Amarui de ciocolata, numai buna de iubit, adorat si savurat. Daca aveti ocazia sa gustati ciocolata de aici nu ezitati sa o faceti deoarece este sublima...iar daca nu aveti ocazia eu zic sa v-o creati alegand cateva sortimente delicioase de aici. Preferata mea este Love Potion pe care din pacate nu am apucat sa o savurez deoarece pana m-am dezmeticit eu standul ciocolatos s-a si golit:)

 Cu Irina, prezenta diafana din spatele deliciilor Sportychoco.
De la ea am savurat minunatiile de mai jos care mi-au oferit revelatia celei mai bune ciocolate albe mancate vreodata...absolut minunata, va zic!



Irina, maman, eu, Ligia, adica 4 fete frumoase:P

Targul acesta a fost si prima iesire in lume a produselor cu noile lor ambalaje/noul look si trebuie sa recunosc ca am avut ceva emotii legat de acest lucru. Feedbackul insa a fost minunat motiv pentru care va multumim si ne bucuram din suflet ca va place. Desigur, au fost si cateva persoane nostalgice care au scapat cateva suspine dupa cutiile din carton maro si sfoara de canepa insa un compromis a fost necesar iar faptul ca va place noul look este tot ceea ce ne puteam dori.

Sa ne auzim/citim cu bine la postarea urmatoare care va pregati terenul pentru aterizarea noii game de sapunuri Simple 3 in magazin:)

Un comentariu:

  1. Ce bine arata standul tau :)
    Felicitari!!
    Imi place cum ai ambalate si sapunurile, tare frumos!

    Natalia

    RăspundețiȘtergere