Vine Craciunul...

Amintirile mele legate de sarbatorile de iarna sunt din cele mai frumoasa. Intotdeauna am fost inconjurata de familie si de oameni care ma iubesc, intotdeauna atmosfera a fost calda si plina de iubire, intotdeauna masa a fost imbelsugata si Mos Craciun a fost intotdeauna prezent si darnic. 

Imi amintesc cu deosebit drag si bucurie de o intamplare din copilaria mea, in vacanta de iarna petrecuta la bunici...incepusem sa pun intebari despre existenta lui Mos Craciun si, pentru a preintampina pierderea magiei din sufletul meu de copil, au complotat cu totii ca sa imi asigure inca pentru cativa ani credinta in Mos. Cand m-am dus la brad sa vad ce cadou am primit, am descoperit pe podea urme de picior impregnate cu funingine, in soba aceeasi talpa de bocanc in cenusa  iar pe masa era un bilet manjit cu funingine in care Mosul imi scria o vorba buna :) Pentru foarte mult timp, chiar si cand varsta "legala" de crezut in Mos Craciun trecuse, eu eram convinsa ca exista...de fapt, si acum am indoieli in privinta asta :D


Ei, ca sa nu ma lungesc prea mult cu sentimentalismele si amintirile, ideea era ca acum, ca suntem "oameni mari", putem aduce noi insine bucurie si magie unor copii care poate nu au parte de cele mai fericite sarbatori, de cea mai fericita viata, de amintirile pe care le avem noi despre Craciun.

Sunt o multime de initiative la care va puteti alatura, in acest sens. Eu o sa va propun doua.

Una dintre ele este ShoeBox, o campanie foarte draguta care presupune strangerea de cadouri frumos impachetate in cutii de pantofi pentru copii defavorizati. Sunt mai mult centre de colectare in tara (Bucuresti, Cluj, Constanta, Brasov, Timisoara, Galati & more) unde puteti depune cadourile pregatite.
Puteti citi mai mult detalii pe site-ul lor www.shoebox.ro.

Apoi, inca o initiativa care mi-a placut foarte mult este cea de a fi Secret Santa pentru niste copilasi grav bolnavi care de multe ori petrec sarbatorile in spital. Pe blogul lor sunt postate o multime de scrisori catre Mos Craciun scrise chiar de acei copilasi, cu durerile si dorintele lor, si tot ce trebuie sa faceti este sa alegeti o scrisoare (sau mai multe) si sa le trimiteti un cadou de Craciun...adica sa fiti Secret Santa.

Noi recent am renovat/reorganizat prin casa astfel incat am redescoperit o multime de carti citite de mine in copilarie, carti care imi sunt extrem extrem de dragi, asa de dragi incat le-am pastrat pe fiecare cu sfintenie, in stare excelenta. Acum aveam doua optiuni, fie sa le pastrez pentru viitorii mei copii :D , fie sa le dau mai departe. Anul acesta am ales varianta a doua. Sper doar ca ele sa ajunga la niste copilasi care sa le iubeasca pe cat de mult le-am iubit eu si sa nu se intristeze ca au primit carti in locul unor masinute cu telecomanda sau papusi care plang singure. Cartilor li se vor alatura jucarii, dulciuri, hainute...am de lucru saptamana asta! :)

Sper din suflet sa va alaturati si voi acestor initiative sau sa faceti orice altceva simtiti, credeti si va doriti sa aduca bucurie cuiva in prag de sarbatori.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu