Pielea si frigul

Cum mai peste tot in tara gerul si zapada sunt la ele acasa, m-am gandit ca ar fi bine sa vorbim putin despre cum ne ingrijim pielea in sezonul rece. Am mai abordat acest subiect si anul trecut, intr-o serie de trei postari.



De data aceasta vreau sa va vorbesc din experientele personale in ceea ce priveste ingrijirea pielii mele pe timp de iarna, ingrijirea care, de altfel, nu a fost deloc speciala. Eu nu am o piele pretentioasa, nu sufera de uscaciune si nu este sensibila insa, in ciuda acestui fapt, in anii anteriori (adica atunci cand foloseam cosmetice conventionale) aveam mari probleme cu pielea deshidratata pe timpul iernii, mai ales cea a mainilor, parca in ciuda multitudinii de creme "hidratante" pe care le caram tot timpul dupa mine si le foloseam ridicol de des. 

Ceea ce am observat acum este ca, dupa o perioada destul de indelungata in care am folosit numai sapunuri naturale si unturi si uleiuri vegetale, pielea mea s-a comportat excelent in perioada aceasta, nu am suferit de maini uscate sau de obraji deshidratati cum se intampla in alti ani...doar buzele mi s-au uscat un pic insa problema s-a rezolvat rapid in doua zile cu unt de cacao:) Asa ca nu am avut nevoie de produse speciale pentru iarna, cum am vazut ca tot apar prin cataloagele de cosmetice, ci am folosit in continuare monoi de Tahiti si serumul facial pentru ten mixt gras pentru pielea fetei, un unt de corp cu mango, cocos & lime (pe care uneori il folosesc si pentru fata - uleiul de catina din compozitie face tare bine) si unt de cacao organic, nerafinat pentru maini si corp. Si cam atat.

Ca recomandare, un produs multifunctional, ideal pentru ingrijirea pielii in sezonul rece, este untul de shea. Este bine sa il aplicati pe ten seara, inainte de culcare, astfel incat sa actioneze peste noapte deoarece este destul de gras si se absoarbe mai greu...efectele in schimb sunt wow, mai ales pentru pielea deshidratata si sensibila, care sufera din cauza frigului. Ziua il puteti aplica inainte sa iesiti afara pe zonele mai sensibile, cum ar fi pometii si buzele. Mainile trebuie sa beneficieze de acelasi tratament pentru a se pastra moi si catifelate.

De asemenea, nu uitati de exfolierile periodice si de cei 2 litri de apa pe zi, esentiali pentru o piele frumoasa. 

Weekend placut in continuare!:)

P.S. Luni vom avea din nou in stoc serumurile faciale atat de mult asteptate. In sfarsit! :D


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu